V današnjem času je vsekakor dobro imeti svojo spletno stran. Še posebej, če boste na njej predstavljali svoje dejavnosti, storitve, izdelke ter podobno. Vse bolj priljubljene pa so tudi spletne trgovine. Nakupovanje v njih je namreč zacvetelo zlasti zaradi preprostosti, učinkovitosti pa tudi zaradi ugodnih cen. Kljub temu pa sama postavitev trgovine na spletu podjetju ali posamezniku še ne prinaša zagotovljenega uspeha. Prvi pogoj je, ustreza karakteristikam dobre spletne prodajalne.
Izdelavo trgovine na spletu naj poteka pod budnim očesom izkušene osebe, ki se ima s prodajo preko interneta dolgoletne izkušnje. Tako se bo zagotovo poskrbelo za vse pomembnejše lastnosti.
Hitrost nalaganja je ena od pomembnejših lastnosti spletne trgovine
Ena od teh pomembnih karakteristik je zagotovo hitrost nalaganja. Skoraj polovica uporabnikov zapusti spletno stran, ki se nalaga predolgo. Google takšno trgovino oceni slabo in jo rangira nizko. Če vam padejo pozicije, se boste težko pobrali. Še bolj pomembno je, da vas kupci ne najdejo več. Ključno vlogo pri hitrosti nalaganja imajo tudi slike, ki morajo biti ustrezno optimizirane za prikaz na spletu, vendar brez res hitrega strežnika preprosto ne bo šlo. Tudi sama funkcionalnost ter grafika spletne strani morata biti prilagojeni uporabi na vseh platformah in vseh napravah.
Kupce internetne prodajalne je treba na primeren način voditi po straneh. Ravno zato je še toliko pomembneje, da so gumbi k pozivu vedno prisotni in tudi dobro vidni. Prodajalna na spletu mora kupcu omogočati preprost nakup. Če je ta preveč kompliciran, se več kot polovica kupcev odloči prekiniti postopek zaključevanja nakupa. V procesu zaključevanja nakupa je pomembno tudi, da od kupcev zahtevamo samo nujne podatke. Izjemnega pomena je namreč njihova varnost. Potrošniki se morajo pri opravljanju nakupa prav vedno počutiti varne.
Lastniki spletnih trgovin morajo omogočiti čim več različnih kontaktov
Izdelava spletne trgovine vam bo zagotovo prinesla veliko boljše rezultate, če boste pozorni na vse ključne karakteristike pa tudi na nekatere podrobnosti. Za mnoge spletne kupce je namreč pomembno, da jim lastniki prodajaln omogočijo čim več različnih kontaktov – telefonska številka, elektronski naslov. Obiskovalcem je treba nujno zagotoviti preprosto vzpostavitev kontakta, in to na več kot samo en način. Treba pa jim je dati tudi vedeti, da se stika z njimi veselimo in da so prav vedno dobrodošli.
Dobra spletna trgovina pa je tudi tista, ki omogoča ponudniku povezavo s socialnimi mediji. Spletne strani z nameščenimi gumbi za delitev socialnih omrežij so veliko pogosteje obiskane.