Z na videz drobnimi triki, ki pa so v resnici trdo delo, optimizacija spletnih strani, lahko svojo spletno stran uvrstimo na prvo stran zadetkov v iskalnikih.
Podjetje potrebuje spletno stran, ki ni zgolj privlačna in informativna, temveč jo je v množici konkurenčnih strani predvsem mogoče hitreje in lažje najti. Podatki kažejo, da je zelo pomembno biti na prvih straneh zadetkov najbolj uporabljenih iskalnikov, saj se tam zgodi 80 odstotkov vseh klikov.
Najbolje je ustvariti viralni video. Viralni oglasi dosegajo občinstvo z deljenjem in širjenjem na družabnih omrežjih. To je uspešno naredilo podjetje, ki je ustvarilo vrsto zabavnih kratkih filmčkov, ki imajo več kot 30 milijonov ogledov – to je kakor okoli 50 oglasov na TV v elitnem času ob sedmih zvečer. Drugi način je posreden; kontekstualno oglaševanje v videih, ko se določena znamka pojavi v nekem drugem videu, tretji način pa je, da nastavimo določen video s ključnimi besedami. Tudi to je bližnjica do visoke pozicije v iskalnikih.
Družabno omrežje Pinterest, ki je najhitreje rastoče omrežje z že več kot desetimi milijoni uporabniki. Stran ponuja določene slike iz posameznih interesnih področij, ki jih uporabniki označijo. Recimo: ženska, ki je nora na torbice, si bo v svojem profilu ustvarila interesno področje torbic in tja shranjevala vse mogoče slike torbic, ki jih bodo objavljale druge ženske ali se bodo pojavile kot priporočila na strani. Gre za vizualno shranjevanje svojih interesov. Zakaj je to zanimivo za podjetja? Na Pinterestu lahko uspešno umestijo svoje produkte. Je sicer malce invaziven medij, a je vsekakor zelo aktualno družabno omrežje, ki bo kmalu prisotno tudi pri nas.